Στον τουρισμό, το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα “νέα μέσα” ελπίζουν οι Βορειοελλαδίτες επιχειρηματίες για το μέλλον. Αυτό προκύτει από έρευνα που διενήργησε η εταιρία Focus Bari για λογαριασμό του >>>
ka-business.gr και της έντυπης έκδοσής του, με θέμα "Η ψυχολογία των επιχειρηματιών εν μέσω μνημονίου: Πώς η κρίση δημιουργεί ανάπτυξη".
Η έρευνα παρουσιάστηκε σήμερα, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, με αφορμή το συνέδριο “Καινοτομία και Ανάπτυξη” που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 5 Νοεμβρίου, από τις 10.30πμ έως 20.30μμ, στο ξενοδοχείο Porto Palace (Λιμάνι) της Θεσσαλονίκης. Θεματικές του συνεδρίου είναι
- ο ρόλος της Περιφέρειας στην Ανάπτυξη της Εθνικής Οικονομίας,
- οι Τρόποι στήριξης επιχειρηματιών εν μέσω μνημονίου,
- το μέλλον της Θεσσαλονίκης: πού πάμε; και
- τεχνολογία: Νέα Μέσα - ΜΜΕ ή Πρόκληση.
Το συνέδριο γίνεται υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, του Δήμου Θεσσαλονίκης. Με την στήριξη του ΣΕΒΕ και της ΔΕΘ ΑΕ.
Τι “είδε” η έρευνα
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε ένα δείγμα 100 επιχειρηματιών μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων σε Αττική και Θεσσαλονίκη το χρονικό διάστημα 5 έως 20 Οκτωβρίου. Προκύπτει ότι, 8 στους 10 επιχειρηματίες, πιστεύουν πως οι επιχειρήσεις της περιφέρειας είναι πολύ έως αρκετά σημαντικές, για την ανάκαμψη της οικονομίας. Ενώ 6 στους 10, πιστεύουν ότι η περιφέρεια κρύβει πολύ μεγάλες ικανότητες τις οποίες δεν έχει ακόμα αναπτύξει καθώς και στελέχη τα οποία δεν αξιοποιεί ικανοποιητικά.
Για να γίνει όμως αυτό χρειάζονται κάποιες προϋποθέσεις, κυρίως η διευκόλυνση των διαδικασιών… αλλά και επένδυση σε προηγμένες τεχνολογίες για την καλύτερη αξιοποίηση της ελληνικής γης.
Ειδικότερα το (75%) ζητά λιγότερη γραφειοκρατεία, το (60%) επένδυση σε προηγμένες τεχνολογίες για την καλύτερη αξιοποίηση της ελληνικής γης και το (46%) ζητά προσέλκυση ικανών στελεχών αλλά και ευνοϊκή φορολογία (46%).
Παρά την οικονομική κρίση, υπάρχουν κλάδοι στους οποίους ποντάρουν οι επιχειρηματίες για ανάπτυξη στο μέλλον. Αυτοί είναι
- ο Τουρισμός (89%),
- το Ηλεκτρονικό Εμπόριο(82%),
- τα New Media (51%),
- η Πληροφορική (43%),
- Τρόφιμα Ποτά (32%) και ακολουθούν οι
- Τηλεπικοινωνίες με (25%),
- η Διαφήμηση με (23%),
- η Υγεία με (22%),
- η Βιομηχανία με (18%).
Οι κλάδοι που τόσα χρόνια γνώριζαν ανάπτυξη στην Ελλάδα όπως το Λιανεμπόριο (100%), οι Κατασκευές(100%) και τα παραδοσιακά ΜΜΕ (95%), φαίνονται σε μεγάλη αδυναμία.
Περισσότερα στο http://www.ka-business.gr/pages/research/ereyna
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου