Επιστολή στον πρωθυπουργό Κ. Καραμανλή, η οποία κοινοποιείται και στον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Αν. Παπαληγούρα, απέστειλε την Τετάρτη 8 Απριλίου 2009, ο νομάρχης Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Ψωμιάδης. Με την επιστολή ο κ. Ψωμιάδης ζητά από τον πρωθυπουργό να μην επιτρέψει «η Θεσσαλονίκη και η Βόρεια Ελλάδα να ξαναζήσουν το περυσινό φαινόμενο του ακτοπλοϊκού ακρωτηριασμού».
Ο νομάρχης επισημαίνει ότι εφέτος, για τη Θεσσαλονίκη, προβλέπονται ακόμη λιγότερες γραμμές σε σχέση με την περσινή πρόσκληση -μόνο δύο γραμμές και με μειωμένα δρομολόγια:
Θεσσαλονίκη - Βόρειες Σποράδες – Κυκλάδες – Ηράκλειο, με 1 δρομολόγιο εβδομαδιαίως από 1/4 έως 31/10 και ένα επιπλέον δρομολόγιο από 14/6 έως 12/9.
Θεσσαλονίκη – Βόρειες Σποράδες, με 1 δρομολόγιο καθημερινά από Ιούνιο μέχρι και Σεπτέμβριο.
Αντίθετα, δεν προβλέπεται καν ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα Δωδεκάνησα (Χίος Σάμος – Κάλυμνος – Κως – Ρόδος).
"Είναι προφανές ότι αγνοούνται προορισμοί, όπως Μυτιλήνη, Λήμνος, Σαμοθράκη, Σκύρος. Επίσης, υπό τη γενική διατύπωση Βόρειες Σποράδες δεν διευκρινίζεται εάν το δρομολόγιο θα εξυπηρετεί τη Σκιάθο ή τη Σκόπελο, ενώ δεν προβλέπεται καμία σύνδεση μεταξύ Σκιάθου – Σκοπέλου - Αλοννήσου. Είναι επίσης ορατό ότι τα δρομολόγια είναι τόσο αραιά, ώστε ακόμη κι αν πραγματοποιηθούν δεν είναι δυνατόν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας", τονίζει.
Και η επιστολή του νομάρχη καταλήγει: "Η Θεσσαλονίκη και η Βόρεια Ελλάδα χρειάζονται και απαιτούν ακτοπλοϊκές συνδέσεις ανάλογες με του Πειραιά, με ταχύπλοα και καινούρια σκάφη", ενώ κάνει έκκληση στον πρωθυπουργό, να μην επιτρέψει τον "ακτοπλοϊκό ακρωτηριασμό".
Ο νομάρχης επισημαίνει ότι εφέτος, για τη Θεσσαλονίκη, προβλέπονται ακόμη λιγότερες γραμμές σε σχέση με την περσινή πρόσκληση -μόνο δύο γραμμές και με μειωμένα δρομολόγια:
Θεσσαλονίκη - Βόρειες Σποράδες – Κυκλάδες – Ηράκλειο, με 1 δρομολόγιο εβδομαδιαίως από 1/4 έως 31/10 και ένα επιπλέον δρομολόγιο από 14/6 έως 12/9.
Θεσσαλονίκη – Βόρειες Σποράδες, με 1 δρομολόγιο καθημερινά από Ιούνιο μέχρι και Σεπτέμβριο.
Αντίθετα, δεν προβλέπεται καν ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα Δωδεκάνησα (Χίος Σάμος – Κάλυμνος – Κως – Ρόδος).
"Είναι προφανές ότι αγνοούνται προορισμοί, όπως Μυτιλήνη, Λήμνος, Σαμοθράκη, Σκύρος. Επίσης, υπό τη γενική διατύπωση Βόρειες Σποράδες δεν διευκρινίζεται εάν το δρομολόγιο θα εξυπηρετεί τη Σκιάθο ή τη Σκόπελο, ενώ δεν προβλέπεται καμία σύνδεση μεταξύ Σκιάθου – Σκοπέλου - Αλοννήσου. Είναι επίσης ορατό ότι τα δρομολόγια είναι τόσο αραιά, ώστε ακόμη κι αν πραγματοποιηθούν δεν είναι δυνατόν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας", τονίζει.
Και η επιστολή του νομάρχη καταλήγει: "Η Θεσσαλονίκη και η Βόρεια Ελλάδα χρειάζονται και απαιτούν ακτοπλοϊκές συνδέσεις ανάλογες με του Πειραιά, με ταχύπλοα και καινούρια σκάφη", ενώ κάνει έκκληση στον πρωθυπουργό, να μην επιτρέψει τον "ακτοπλοϊκό ακρωτηριασμό".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου