Απογοητευμένοι δηλώνουν έξι στους δέκα εμπόρους της Θεσσαλονίκης, από την κίνηση κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων. Αυτό προκύπτει από έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, σε δείγμα μόλις 200 επιχειρήσεων, στο κέντρο, την ανατολική και τη δυτική Θεσσαλονίκη. Και τι φταίει για όλα αυτά; Οι... δημοσιογράφοι, που στρέφουν αρνητικά τους καταναλωτές στον... καταναλωτισμό.
Η έρευνα παρουσιάστηκε σήμερα Τρίτη 3 Μαρτίου 2009, τέσσερις ημέρες μετά τη λήξη των εκπτώσεων και πρώτη μέρα των... προσφορών. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας
Όσο για το τι φταίει για τη μειωμένη κίνηση,
Η έρευνα παρουσιάστηκε σήμερα Τρίτη 3 Μαρτίου 2009, τέσσερις ημέρες μετά τη λήξη των εκπτώσεων και πρώτη μέρα των... προσφορών. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας
- στο ιστορικό κέντρο της πόλης, 36% των εμπόρων δήλωσαν ικανοποιημένοι από την κίνηση,
- στην περιοχή «Τσιμισκή- Αγίας Σοφίας- Μητροπόλεως- Προξένου Κορομηλά» η ικανοποίηση έφθασε το 44%,
- στην περιοχή «Εγνατίας- Ίωνος Δραγούμη και Βενιζέλου» (η οποία πλήττεται και από τα έργα του μετρό) μόλις στο 22% και
- στην περιοχή «Ερμού- Βασιλέως Ηρακλείου- Δημητρίου Γούναρη», το 39%.
- Στην ανατολική Θεσσαλονίκη το 38% των επιχειρηματιών δήλωσε ικανοποιημένο.
- Στη Δυτική Θεσσαλονίκη το ποσοστό ικανοποίησης καταγράφηκε μόλις στο 15%.
- Πιο κάτω από πέρσι 60%
- Στα ίδια επίπεδα με πέρσι 30,5%
- Καλύτερα από πέρσι 8%
Όσο για το τι φταίει για τη μειωμένη κίνηση,
- Η οικονομική κρίση 43%
- Το κυκλοφοριακό και το πάρκινγκ 37%
οι έμποροι, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΣΘ, κρίνουν ως βασικό λόγο που επηρέασε την κίνηση στην αγορά, την αρνητική ψυχολογία των καταναλωτών, που, όπως είπε, σχετίζεται με την επιρροή που ασκούν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου