Απαραίτητη είναι η δημοπράτηση έργων στο λιμάνι Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με το Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης Γιάννη Μαγκριώτη, ο οποίος κατέθεσε και σχετική ερώτηση χθες στη Βουλή.
Απευθυνόμενος, προς τον υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών κ. Γ. Παπαθανασίου και τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιώτικης Πολιτικής, κ. Α. Παπαληγούρα, ο κ. Μαγκριώτης τόνισε πως το λιμάνι της πόλης, το οποίο έχει μεγάλη γεωστρατηγική και εμπορική σημασία, έχει απαξιωθεί. Πρόσθεσε, μάλιστα, πως «με τις επιλογές της κυβέρνησης για την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού και την απόπειρα πώλησης σε ξένα κρατικά μονοπώλια, ζημιώθηκαν οι επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής, οι εργαζόμενοι και η ίδια η πόλη».
Ο κ. Μαγκριώτης ανέφερε πως η κυβέρνηση ακύρωσε την εργολαβία που ήταν σε εξέλιξη, για την κατασκευή του 6ου προβλήτα, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι το 2008 τα κέρδη του ΟΛΘ μειώθηκαν κατά 61,7% σε σχέση με το 2007.
Ο βουλευτής συμπλήρωσε επίσης πως μπορεί με την ακύρωση του διαγωνισμού ιδιωτικοποίησης, η κυβέρνηση να δεσμεύτηκε ότι θα προχωρήσει άμεσα στην επαναδημοπράτηση του έργου της επέκτασης του 6ου προβλήτα, όπως και των άλλων αναγκαίων υποδομών, ωστόσο μέχρι σήμερα αυτό δεν έχει γίνει.
«Πρόσφατα, μάλιστα, δημοσιεύματα του τύπου και δηλώσεις κρατικών στελεχών, αποκαλύπτουν ότι η κυβέρνηση δεν έχει εξασφαλίσει την χρηματοδότηση των έργων. Αυτό πρακτικά σημαίνει πρόσθετες καθυστερήσεις, πρόσθετες απώλειες για την οικονομία και την απασχόληση στη Θεσσαλονίκη», επισήμανε ο κ. Μαγκριώτης.
Κλείνοντας, ο Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης, ρώτησε τους αρμόδιους υπουργούς «με ποιους τρόπους και πότε προτίθενται να ενισχύσουν το λιμάνι Θεσσαλονίκης και να στηρίξουν την επενδυτική του προσπάθεια».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου