Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Μετά το κίνημα "Δεν πληρώνω" γεννήθηκε το κίνημα των "couponistas"

Ομάδα νεαρών Θεσσαλονικών καταγράφουν στο Ίντερνετ όλες τις τρέχουσες προσφορές σε εμπορικά καταστήματα, ταβέρνες, καφέ και πολλά άλλα...

 

Πρόκειται για έναν ηλεκτρονικό οδηγό όπου είναι συγκεντρωμένες όλες οι διαδικτυακές προσφορές σε συνολικά είκοσι πέντε διαδικτυακούς τόπους που υπάρχουν αυτήν την στιγμή.

«Οι σελίδες αυτές λειτουργούν ως μεσάζοντες. Εξασφαλίζουν στον επιχειρηματία ένα μεγάλο αριθμό πελατών κι αυτός φυσικά υποχρεούται να τους κάνει μια μεγάλη έκπτωση. Η κάθε προσφορά διαρκεί λίγες ημέρες», σημειώνει ο Χρήστος από τους «couponistas».

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι προσφορές με τη μεγαλύτερη ζήτηση αφορούν τη γυναικεία περιποίηση, ενώ οι γυναίκες είναι επίσης αυτές που κάνουν κυρίως χρήση των διάφορων προσφορών μέσω διαδικτύου. «Οι περισσότεροι επιχειρηματίες το κάνουν για να αυξήσουν το πελατολόγιό τους. Φτιάξαμε το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό οδηγό πριν από ένα μήνα και μέχρι σήμερα τον έχουν επισκεφτεί περισσότεροι από έξι χιλιάδες άνθρωποι».

Οι χρήστες της συγκεκριμένης ηλεκτρονικής σελίδας αυξάνονται καθημερινά. Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν 550.000 συνδρομητές πανελλαδικά, ενώ στη Θεσσαλονίκη οι συνδρομητές είναι περίπου 130.000.

Μία από τις προσφορές που... χτύπησε κόκκινο, αφού την επέλεξαν περισσότεροι από 500 Θεσσαλονικείς, ήταν ένα πρωινό γεύμα σε εστιατόριο του κέντρου. Η αρχική αξία του πρωινού γεύματος ήταν 18 ευρώ, ενώ με την προσφορά «κατέβηκε» στα 9 ευρώ. Μεγάλη ζήτηση είχε αντίστοιχη προσφορά σε άλλο εστιατόριο, που προσέφερε γεύμα δύο ατόμων με κόστος μόλις 10 ευρώ και με την αρχική αξία να φτάνει τα 40 ευρώ.

Στο «στίβο» των προσφορών μπήκε ακόμη και αντικαπνιστικό κέντρο της Θεσσαλονίκης, με στόχο την προσέλκυση πελατών νεαρής ηλικίας.

Με πληροφορίες από το agelioforos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: