Αποστάσεις που άλλοτε έμοιαζαν τεράστιες, μέσα από βουνά και στενούς δρόμους, που ο ταξιδιώτης δύσκολα έπαιρνε την απόφαση να τις πραγματοποιήσει, τώρα θεωρούνται… αστείες. Περιοχές όπως τα Γιάννενα , η Φλώρινα , η Αλεξανδρούπολη και ο Έβρος οι οποίες ήταν αποκομμένες από την υπόλοιπη Ελλάδα, πλέον έχουν έρθει τόσο κοντά και όλα αυτά λόγω της Εγνατίας οδού.
Η Εγνατία οδός είναι ο πρώτος -υψηλών προδιαγραφών- οδικός άξονας που διασχίζει οριζόντια την Ελλάδα. Έχει ως αφετηρία το λιμάνι της Ηγουμενίτσας ενώ διέρχεται από όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα της Βόρειας Ελλάδας. Έχει μήκος συνολικά 680 χλμ. και αποτελεί την πιο σημαντική αιτία ανάπτυξης των περιοχών από τις οποίες διέρχεται.
Τα έργα της δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη, ενώ καθημερινά παραδίδονται κομμάτια της σε διάφορες περιοχές, όπου γίνονται βελτιώσεις και μικρές παρεμβάσεις.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Εταιρίας Εγνατία Οδός Α.Ε Αποστόλη Γούλα το περασμένο Σάββατο ολοκληρώθηκε ο δεύτερος κλάδος που έρχεται από Καβάλα στην Μεσόγεια χάραξη. Χθες τα έργα ξεκίνησαν από τον Άγιο Ανδρέα μέχρι το Στρυμόνα. Ο συγκεκριμένος κλάδος θα εξυπηρετείται όλο αυτό το διάστημα από την περιφερειακή, ενώ αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι και την Παρασκευή.
Έπειτα παίρνει σειρά η κατασκευή του δεξιού κλάδου, από Στρυμόνα προς Καβάλα, ο οποίος αναμένεται να ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο.
Όπως τόνισε ο κ. Γούλας σημαντικό έργο γίνεται και στην περιοχή Κουλούρα Ημαθίας, όπου εκεί θα κατασκευαστεί ο πρώτος σταθμός εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών(θα περιλαμβάνει βενζινάδικο, εστιατόρια, φαστ φουντ κ.λ.π). Ο ίδιος σημειώνει ότι «στο συγκεκριμένο κομμάτι δεν γνωρίζουμε ακόμα πότε θα τελειώσουν τα έργα. Υπολογίζουμε, πάντως, πως δε ξεπεράσουν τις τρεις εβδομάδες».
Η Εγνατία οδός είναι ο πρώτος -υψηλών προδιαγραφών- οδικός άξονας που διασχίζει οριζόντια την Ελλάδα. Έχει ως αφετηρία το λιμάνι της Ηγουμενίτσας ενώ διέρχεται από όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα της Βόρειας Ελλάδας. Έχει μήκος συνολικά 680 χλμ. και αποτελεί την πιο σημαντική αιτία ανάπτυξης των περιοχών από τις οποίες διέρχεται.
Τα έργα της δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη, ενώ καθημερινά παραδίδονται κομμάτια της σε διάφορες περιοχές, όπου γίνονται βελτιώσεις και μικρές παρεμβάσεις.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Εταιρίας Εγνατία Οδός Α.Ε Αποστόλη Γούλα το περασμένο Σάββατο ολοκληρώθηκε ο δεύτερος κλάδος που έρχεται από Καβάλα στην Μεσόγεια χάραξη. Χθες τα έργα ξεκίνησαν από τον Άγιο Ανδρέα μέχρι το Στρυμόνα. Ο συγκεκριμένος κλάδος θα εξυπηρετείται όλο αυτό το διάστημα από την περιφερειακή, ενώ αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι και την Παρασκευή.
Έπειτα παίρνει σειρά η κατασκευή του δεξιού κλάδου, από Στρυμόνα προς Καβάλα, ο οποίος αναμένεται να ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο.
Όπως τόνισε ο κ. Γούλας σημαντικό έργο γίνεται και στην περιοχή Κουλούρα Ημαθίας, όπου εκεί θα κατασκευαστεί ο πρώτος σταθμός εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών(θα περιλαμβάνει βενζινάδικο, εστιατόρια, φαστ φουντ κ.λ.π). Ο ίδιος σημειώνει ότι «στο συγκεκριμένο κομμάτι δεν γνωρίζουμε ακόμα πότε θα τελειώσουν τα έργα. Υπολογίζουμε, πάντως, πως δε ξεπεράσουν τις τρεις εβδομάδες».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου