Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Λογάριαζαν χωρίς τον ξενοδόχο για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

aggeloudis_01Την ώρα που, στο δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης, βρίσκονταν σε εξέλιξη η συνεδρίαση που αφορούσε το λιμάνι της πόλης, το υπουργικό συμβούλιο αποφάσιζε την ιδιωτικοποίησή του, μαζί με την …>>>

ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά και άλλων ΔΕΚΟ.

Χωρίς να γνωρίζει το τι γινόταν στην Αθήνα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ Α.Ε., Στ. Αγγελούδης, δήλωνε: “Ούτε είμαι (σ.σ. εννοεί μέλος) ούτε εκπροσωπώ την κυβέρνηση. Δεν μου έχει ζητηθεί ποτέ να τοποθετηθώ (σ.σ. σε θέμα ιδιωτικοποίησης). Όμως, ξέρω ποιες είναι οι προσωπικές μου κόκκινες γραμμές. Είναι σαφές ότι ο δημόσιος χαρακτήρας ενός τέτοιου οργανισμού χάνεται όταν η συμμετοχή του κράτους πέφτει από το 51%. Κι όταν θα πάει να γίνει αυτό, δε θα είμαι εκεί να εξωτερικεύσω μια τέτοια πολιτική”.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Έλεος! Μετά από πολλά πολλά χρόνια, αυτή η πόλη είδε ελπίδα και προοπτική και άλλοι αποφασίζουν να ξεπουλήσουν τα πάντα. Δεν πρέπει να μάθουμε τα οικονομικά δεδομένα του ΟΛΘ της τελευταίας 20ετίας και μετά να αποφασισθεί. Είναι σοβαρή κατάσταση αυτή. Πρόκειται για λεφτά του καθενός που πληρώνει φόρους και στην τελική του ανήκει τμήμα αυτής της περιουσίας. Δεν ξέρω αν είναι καλός ή κακός αυτός ο τύπος του ΟΛΘ. Αλλά με μια πεντάλεπτη αναζήτηση στις μηχανές είδα πως σε λίγους μήνες προσπάθησε να ζωντανέψει ένα νεκρό λιμάνι. Εμένα με ενδιαφέρει να μείνει το λιμάνι στην κρατική ιδιοκτησία και να αξιοποιηθεί για την πόλη, για την οικονομία της χώρας.