Σε ναυάγιο κατέληξαν οι διαπραγματεύσεις του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης με την κοινοπραξία εταιριών Χάτσισον, για την παραχώρηση του σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων. Ο όμιλος, ο οποίος είχε αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχος του έργου, ανακοίνωσε σήμερα ότι αποσύρει το ενδιαφέρον του, λόγω οικονομικής αδυναμίας.
"Είναι μια απρόσμενη εξέλιξη", δήλωσε στην TV 100 o διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης Γιάννης Τσάρας. Όπως είπε, το σχετικό fax ήρθε, από την κοινοπραξία την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2008 και, τις επόμενες ημέρες, θα συγκληθεί το δ.σ. του Οργανισμού, για να δει τι μέλλει γενέσθαι.
Τώρα, το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού Λιμένος καλείται να αποφασίσει εάν ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του ΣΕΜΠΟ θα κηρυχθεί άγονος, ή εάν θα εξεταστεί η προσφορά της δεύτερης εταιρείας, της κινεζικής Κόσκο. Στην περίπτωση που ο διαγωνισμός κηρυχθεί άγονος, τότε θα πρέπει να αποφασίσει το αρμόδιο υπουργείο για τις επόμενες ενέργειες (σ.σ. προφανώς θα προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός).
Στη δεύτερη περίπτωση, ο ΟΛΘ θα είναι ο μεγάλος χαμένος. Υπενθυμίζεται ότι η προσφορά της Κόσκο υπολείπεται κατά πολύ αυτής της Χάτσισον, καθώς αγγίζει τα 131,9 εκατ. ευρώ, τη στιγμή που η Χάτσισον πρόσφερε 419,5 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η Χάτσισον ελέγχει 47 terminals σε όλον τον κόσμο, ενώ η Κόσκο έξι.
"Είναι μια απρόσμενη εξέλιξη", δήλωσε στην TV 100 o διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης Γιάννης Τσάρας. Όπως είπε, το σχετικό fax ήρθε, από την κοινοπραξία την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2008 και, τις επόμενες ημέρες, θα συγκληθεί το δ.σ. του Οργανισμού, για να δει τι μέλλει γενέσθαι.
Τώρα, το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού Λιμένος καλείται να αποφασίσει εάν ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του ΣΕΜΠΟ θα κηρυχθεί άγονος, ή εάν θα εξεταστεί η προσφορά της δεύτερης εταιρείας, της κινεζικής Κόσκο. Στην περίπτωση που ο διαγωνισμός κηρυχθεί άγονος, τότε θα πρέπει να αποφασίσει το αρμόδιο υπουργείο για τις επόμενες ενέργειες (σ.σ. προφανώς θα προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός).
Στη δεύτερη περίπτωση, ο ΟΛΘ θα είναι ο μεγάλος χαμένος. Υπενθυμίζεται ότι η προσφορά της Κόσκο υπολείπεται κατά πολύ αυτής της Χάτσισον, καθώς αγγίζει τα 131,9 εκατ. ευρώ, τη στιγμή που η Χάτσισον πρόσφερε 419,5 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η Χάτσισον ελέγχει 47 terminals σε όλον τον κόσμο, ενώ η Κόσκο έξι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου